Известие

Collapse
No announcement yet.

Пушеци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Само не ми е ясно как от запушени или неработещи дюзи се пуска регенерация като този филтър му се изключват датчиците за да не се пуска регенерация и като има проблем с дюзите ще има проблеми с работата на мотора
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

    Comment


    • #32
      колега , колко те "удрусаха" ако не е тайна ? и какво точно им беше на дюзите че да чадаш като комин на едно място?
      Много ми е интересно
      Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
      Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

      Comment


      • #33
        така момчета дюзите текат на празен ход при ниско налягане до към 400 500 бара на рейла и се получава гъст бял пушек поради което са сметнали че дпфа не може да регенерира и са го махнали.но при премахнат дпф количеството дим се увеличава и при високи обороти и респективно по високо налягане на рейла иглата на разпръсквача съумява да затвори и дим /теч от разпръсквача/ няма

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от avalona Покажи съобщение
          така момчета дюзите текат на празен ход при ниско налягане до към 400 500 бара на рейла и се получава гъст бял пушек поради което са сметнали че дпфа не може да регенерира и са го махнали.но при премахнат дпф количеството дим се увеличава и при високи обороти и респективно по високо налягане на рейла иглата на разпръсквача съумява да затвори и дим /теч от разпръсквача/ няма
          Мхм и нема и нафта Значи са ти сменили разпръсквачите така ли. Къде са носени дюзите ако е така и колко им струваше ремонта, само информативно или Сашката е почнал на место да ги отремонтира.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #35
            Като за потвърждение на тази теза трябва да ти дадат разпечатка от стенда, която представлява 2-3 страници с всички изпитания на всяка дюза.
            Ако дюзата е ремонтирана, след това на всяка дюза се калибрира/генерира номера за корекция, който трябва да го вкараш в ЕКУ-то. Ако нямаш новите кодове и в ЕКУ-то стоят тези, които са напечатани върху дюзата, то нещата не са както трябва, ако въобще е правено нещо по тях.
            Last edited by BO; d.m.y г., 10:41.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #36
              А сега ги накарай да ти върнат ДПФ филтъра, като са го изкормили напразно. За тяхна сметка.
              Мисля, че и Евро 6 кола да им закараш, пак ще я направят Евро 0, без изобщо да е наложително!
              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

              Comment

              Working...
              X